Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Therése Samuelsson - 9 juli 2014 12:38

Imorse blev det plättfrukost för Evve och mig tack vare att vi inte stekte upp all smet som Håkan gjorde igår, det var gott som tusan ^^

Idag fick Evve gå till dagis i alla fall så får vi se hur det går/har gått i värmen. Själv har jag städat och fixat i den mån jag orkar och Håkan har hängt upp takfläkten som vi fick av mormor och morfar, jag kan inte annat än påstå att det är grymt skönt att sitta under den nu!
Det märks att man i vanlig ordning inte tänker på hur snabbt värmen kan slå till i och med att man ofta dricker för lite så nu sitter jag här i soffan och yr i huvudet som bara den men har petat i mig lunch och ett stort glas saft så ska jag ta lite melon om en stund så reder det nog ut sig!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards