Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Therése Samuelsson - 14 juli 2014 23:34

Idag har jag känt mig lite piggare och orkat ta hand om lite disk och lagat mat osv.
Inte att förglömma att Evelina blev 18 månader idag också, der går så fort! ?

Sen så har ju våra kära vänner Som, Tymmo och deras dotter Alexia äntligen kommit hem från Thailand så de var här hela em/kvällen och fika samt åt mat. Att vi har saknat dom! :)

Imorrn blir det dagis för lilla damen och på eftermiddagen ska vi till förlossningen för samtal om igångsättning, jag hoppas att det ska gå bra iom att jag även haft lite molvärk under dagen idag.

Av Therése Samuelsson - 14 juli 2014 09:39

Igår kom Evve hem vid 15-tiden så vi fick lite extra tid att vila under dagen, mamma och pappa följde även med hem till oss för att hjälpa till ytterligare. Det var guld värt ?

För övrigt har jag börjat kolla på CSI igen för att fördriva tiden lite även om jag kommer ihåg det mesta fortfarande.

Nu har vi precis ätit frukost här hemma och både Evve och Håkan har sovit rätt bra under natten så det är skönt, jag har dock inte sovit lika mycket men enligt personal på förlossningen kan jag inte begära att sova mycket mer än jag gör :/

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards