Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Therése Samuelsson - 30 juli 2014 21:07

Precis som innan en tragisk händelse så har ju alla sina bra och dåliga dagar men nu har jag istället bra och dåliga stunder under dagens lopp. Idag har det varit en bra dag över lag men jag har varit ganska trött då jag dels hade supersvårt att somna igår/inatt och att vi var hos kuratorn på förmiddagen som fungerar som en rejäl urladdning av psyket.


Det känns skönt att prata med kuratorn samtidigt som jag inte tycker det ger så jättemycket än efter bara 2 besök men anledningen till att det känns skönt tror jag ligger i att hon behöver inte ta åt sig så mycket av det som man berättar (hon gör antagligen inte det heller), som om jag pratar med, Håkan, familjen och kompisar. Jag vill gärna tro att de som står mig nära tar åt sig lite av det jag berättar och mår lite sämre när de ser att jag inte mår 100%


Men men imorgon är en ny dag och jag hoppas att den blir hyffsad!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards