Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Therése Samuelsson - 4 augusti 2014 19:28

Vissa stunder känner jag mig hjälplös, nästintill värdelös. Inte bara på grund av det faktum att man inget kan göra åt det som har hänt men även för att man i nuet inget kan göra för att ändra på framtiden. 

En del säger att man inte ska ha bråttom, låta såren få läka men tänk om man är sådan som gör det bäst när man är sysselsatt?!


Det enda jag kan göra är att sätta mig för att söka jobb och fixa papper till Handels så a-kassan är fixad, jag får inte börja jobba förrän den 25:e augusti, till dess är jag registrerad som "arbetsförhindrad", jag kan inte heller börja träna förrän tidigast om 14 dagar då det redan gått en månad sen vi miste våran son. Tiden går för fort men ändå inte fort nog!


Jag visste sedan innan att livet inte är lätt, fick veta redan som liten att ingenting är rättvist

men att livet skulle bli såhär och allting kännas omöjligt trodde jag inte var möjligt.

Många gånger är det nog tur att vi inte kan se in i framtiden för vem fan skulle då orka leva i nuet,

då är det mycket bättre att vartefter kunna blicka bakåt och istället se vad man klarat av, vilka berg man ha bestigit och onda ting besegrat!

Presentation


Här kan ni följa min vardag som förälder, sambo men även ta del av mina känslor och tankar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards