Alla inlägg den 2 september 2014

Av Therése Samuelsson - 2 september 2014 22:21

Trots en tidig morgon så har det över lag varit en ganska bra dag idag, Evelina började dagen bra med att äta mer frukost än hon gjort på ungefär 1-2 veckor och sen blev det dagis och efter dagis var hon inte speciellt nöjd med något, så det blev en hel del tjurig tid mellan 14:30-16:00, ingenting passade damen däremellan, varken mys, musik eller leka med lego men efter det kom hon på att hon ville rita och då kunde jag passa på att laga mat.


Dagens +

  • Jag har börjat dricka citronvatten (ca 1 liter) som bland annat ökar immunförsvaret, hjälper kroppen att detoxa, underlättar matsmältningen och främjar viktnedgång
  • Dricker även grönt te som även det hjälper till att öka förbränning och är rikt på nyttiga antioxidanter
  • Jag har även hemtränat ca 40 min under förmiddagen och nu på kvällen cyklade jag till och hem från stan vilket är ca 9 km sammanlagt

 

Dagens -

  • Har haft fantomrörelser att någon rör sig inne i magen (kan även förklaras med att tarmarna lägger sig till rätta eller gaser) i vilket fall som helst är det jobbigt
  • Att inte veta vad Evelina vill när hon är så förtvivlat ledsen och man inte förstår
Ovido - Quiz & Flashcards