Alla inlägg den 18 september 2014

Av Therése Samuelsson - 18 september 2014 21:20

Dagarna har sina jobbiga stunder, nästan varje dag alltså men överlag så har den här veckan varit väldigt bra med jobb och så men det är inget som säger att det inte kommer ikapp mig i helgen när det är lite lugnare.


Idag har jag jobbat på städjobbet och sen i butiken, sen for jag hem och träffa Som och Alexia en stund som tittat över och sällskapat med Håkan lite. Efter de hade dragit duschade jag och Evve innan det var dags för sängen. Jag bakade då kladdkakan till helgen och sen åt vi kvällsmat, nu har jag precis tränat lite medan Håkan duschade och snart blir det nog sängen för imorrn är det jobb i butiken igen 10-16.


På måndag däremot ska jag på intervju igen så får vi se om jag blir omtyckt även där   

Ovido - Quiz & Flashcards