Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Therése Samuelsson - 18 februari 2015 20:07

När man beslutat sig för att må bra igen eller i alla fall strävar åt det hållet igen så tar det ju ett tag innan det faktiskt vänder meb nu börjar jag kunna se ljuset i tunneln igen! De allt ljusare dagarna och solen som tittar fram oftare och oftare hjälper helt klart till men det sägs ju också att tiden läker alla sår.
Det har känts lite denna gång som att när såren är påväg att stängas och läka så har någon eller något varit där och strött i salt och sen filat med en rasp men nu så håller jag än en gång huvudet högt och SKA komma ut starkare på andra sidan igen!

Att leva ett starkt socialt liv betyder mycket för mig och de vänner/familj som accepterar mig för den jag är oavsett mina val hjälper mig mer än de anar, jag älskar er massor! ?

Presentation


Här kan ni följa min vardag som förälder, sambo men även ta del av mina känslor och tankar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards