Alla inlägg under april 2015

Av Therése Samuelsson - 23 april 2015 19:40

Många människor har genom årens lopp sagt att jag inte är som alla andra och då både menat det negativt och vissa gånger positivt, skulle det inte låta mycket mer positivt om man uttrycker sig som så att "alla är inte som du" för då blir man ju mer one of a kind istället för "den där"....bara en liten tanke sådär på kvällskvisten!


Men men, nu till något roligare...tro det eller ej men jag tycker faktiskt bra mycket bättre om roliga samtal och händelser än tråkiga även om man lätt kan snöa in i de klagande träsket.

I höstas så köpte jag en lotion från Yves Rocher som skulle hjälpa till att slimma kroppen eller som de skriver på hemsidan "Envisa celluliter blir mindre synliga, huden blir synbart slätare och figuren får en snyggare, fastare form", nu har ju inte jag några celluliter men mängder av bristningar från bland annat 2 graviditeter och lös hud fanns också endel. I vanliga fall så är ju inte jag den som tror på sånna här produkter så därför började jag med att beställa hem en liten tub med produkten för att testa i ca 2 veckor och det blev stor skillnad, den blekte till och med mina bristningar så det blev till att beställa hem den stora pumpflaskan och jag kan inte vara mer än nöjd med produkten och dess effekt!

Igår var jag och hämtade ut ytterliggare ett paket från Yves men denna gång beställde jag vad jag anser är nästa steg men av samma produktserie "En uppstramande gel som effektivt hjälper till att forma och förfina mage och rumpa", dock smörjer jag bara frampå och sidorna av magen då det är enda stället jag vill "strama åt" och denna ska man använda morgon och kväll i 30 dagar för att få märkbar skillnad så nu är det upp till bevis på den produkten!

 

Klicka på länkarna nedan för att se vilka produkter jag använt!

Produkt nr 1 

Produkt nr 2


Av Therése Samuelsson - 18 april 2015 10:47

Precis som rubriken avslöjas så vill vi nu ha hjälp att hitta köpare till dessa 3 maskiner!

Om du hjälper oss så går du självklart inte lottlös själv utan hjälp oss hitta en köpare och du får ett presentkort på 500 kr att handla för hos oss eller vill du kanske ha en av maskinerna själv så får du givetvis presentkortet själv.

 

     

                                   6200 kr                    16 000 kr                   34 500 kr

 

Info om maskinerna hittar ni om ni klickar på denna länk http://www.husqvarnatyger.se/begagnade-symaskiner/


Skapa flashcards