Alla inlägg under maj 2015

Av Therése Samuelsson - 10 maj 2015 14:44

Igår var Håkan och jag på Hannas 80-talsfest, det var jätteroligt men jag såg hemsk ut :P
Jag gillar ju färger men till en viss gräns, färger kan ju pigga upp men jag föredrar för det mesta en uppiggande färg i taget...inte typ 3 skrikiga färger.

Evelina var hos mormor, matade ankor, åt glass och lekte ute. Så det var en trött men nöjd tjej jag hämtade hem idag :)

Av Therése Samuelsson - 8 maj 2015 17:09

Helt slutkörd efter denna händelserika och fullspäckade arbetsvecka. Det tar rejält på krafterna att komma in i nya rutiner med nytt jobb för Håkan och allt vad det innebär, sammanlagt har vi nog lagat middag 1 dag denna vecka :P

Jaja, ibland tar det lite tid att komma in i saker och ting. Jag har i alla fall fått iordning relativt i lägenheten och hunnit med en mindre storhandling under veckan men idag hoppas jag på att hinna med lite "me-time", det vill säga att sy :D


Det är helt sjukt vilken värld som plötsligt öppnar sig när man har sytt några plagg och känner sig mer bekväm i sitt syende samt vågar och kan prova sig fram lite, utav de finare tygerna man köpt på sig.

Nu är jag fast besluten om att hitta ett bra tros- och kalsongmönster så jag kan sy lite sånt också!

Skapa flashcards