Alla inlägg den 24 februari 2016

Av Therése Samuelsson - 24 februari 2016 17:00

HORmoner,känslor och allmänt rörigt i huvudet är vad som skulle kunna definera dagen rätt bra, FAN!


Att det ska vara svårt att inte göra fel när allt man vill är att göra rätt, att inte säga fel när man bara vill säga rätt saker. Klumpiga kommentar, ja det är jag tydligen expert på just nu.

Igår tänkte jag, "kan inte hjälpa mig att få känna så jag kan öppna upp mig och gråta igen" för jag behövde verkligen det men gå tillbaka några ord nu och läs att jag behövde det, nu behöver jag det inte längre för jag fixade det helt på egen han genom att bete mig illa mot en av de där personerna, en av de där personerna som betyder mest för mig och ligger mig närmst om hjärtat. Så dagens läxa är alltså att tänk dig fan för vad du säger innan du bara spottar ut dina aggressioner på fel personer för det går inte att ta tillbaka sen, bara be om ursäkt, göra en eller flera goda gärningar och hoppas på förlåtelse och förståelse.


Ibland tänker jag att det skulle vara så skönt om bara någon kunde förstå hur jag känner men det går ju inte, hur jag reagerar, tycker, tänker och känner kan absolut likna någon annans känslor och åsikter men ingen är ju som jag och ingen känner precis som jag om saker och ting, det är något som man måstelära sig så man kanske kan bli lite mer ödmjuk.


Rörighet för att jag inte har något hem, hormonella humörssvängningar på grund av att jag precis börjat med p-piller och ledsen på grund av andra anledningar men nu får du fan börja tänka på vad du säger och hur du säger det Therése, SKÄRPNING!


Jag är ledsen för att jag gjorde dig ledsen!

Presentation


Här kan ni följa min vardag som förälder, sambo men även ta del av mina känslor och tankar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards