Alla inlägg under april 2016

Av Therése Samuelsson - 13 april 2016 23:01

Kärlek...att kärlek ska vara så svårt!

Är det inte jag som sätter stopp för kärleken på vissa bitar så är det omgivningen.
Det kan vara tankar som "vad skulle pappa tycka om" eller "tänk på åldern" men sen är det absolut så att ålder i de flesta fall bara är en siffra och inte har speciellt stor betydelse men man kan inte alltid låta bli att tänka på det i alla fall.
Man ska inte bry sig om vad andra tycker och tänker och jag gör inte det speciellt mycket heller..alls faktiskt men klart att vissa personer i ens liv har eller har haft stort inflytande och stark påverkan angående vad man tycker och tänker om vissa saker.

Men man måste lära sig älska mig för mig, jag tänker inte tona ner på min personlighet.
Jag är en överenergisk varannanvecka-mamma som älskar att vara ute och dansa samt träffa nya människor med mina vänner för det är ju faktiskt såhär att jag älskar människor men jag tycker inte om alla människor för det!
Varannan vecka så är jag väldigt mycket mamma och försöker göra det mesta av min lediga och vakna tid med Evelina, den största lilla kärleken i mitt liv.
Varannan vecka är jag väldigt "civil" och passar då på att göra de saker som jag tycker är roliga och får mig att må bra just för att jag ska kunna ägna hela den andra veckan till min dotter!

Någon måste kunna acceptera och tycka om denna ensamstående översociala mamman som älskar att leka i lekparken nästan lika mycket som sin dotter och hitta på spontana galenskaper på sin barnfria tid!

Ovido - Quiz & Flashcards