Alla inlägg den 15 maj 2016

Av Therése Samuelsson - 15 maj 2016 01:09

Vardagen fortsätter, just det...vardag, vad är det. För de flesta handlar det om att gnälla över saker som väder, trötthet, arbetstider och tjatiga ungar m.m
För mig handlar det om att jag ytterliggare en dag får gå med saknaden efter min son, min son Oliver. Ytterliggare en dag som jag vaknar med ett barn för lite vid min sida. Ytterliggare en dag som jag bär ängeln runt min hals som en symbol med vår gemensamma månadssten i. Halsbandet som Evelina, din syster har ett likadant men med sin sten i. Halsbandet gör så jag känner att jag bär dig extra nära mitt hjärta varje dag som går.
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig min fina, hålrummet som aldrig kommer fyllas, tomrummet som finns där var avsett för min kärlek till dig, vissa dagar förstår jag inte själv hur jag orkar men jag måste för Evelina, din lilla storasyster!

Fan vad livet är pissigt orättvist !

Presentation


Här kan ni följa min vardag som förälder, sambo men även ta del av mina känslor och tankar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards