Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av Therése Samuelsson - 1 augusti 2016 17:03

Det råder inga tvivel om att jag älskar mitt liv för det gör jag verkligen men även att det är den allmänna känslan jag har så betyder ju inte det att det inte finns tunga dagar och känslor.

Jag har väldigt många bra människor runtom mig som jag bryr mig om och som jag vet bryr sig om mig och det är en oerhört skön känsla att veta om, men nervositeten runt att jag äntligen ska flytta snart är väl påtaglig.

Det är känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan för då är det ju verkligen så att varannan vecka kommer jag vara helt själv. Jag hoppas bara inte att det kommer vara så ensamt som det är i mitt huvud varje kväll.


När folk ser mig ute så är det ju oftast i större sociala sammanhang och då är ju jag en sån som tycker att livet leker och känslan som infinner sig då är den bästa i världen för jag är precis i ett av mina rätta element då. Så när folk frågar om jag har kul så svarar jag något som "jag har alltid kul" för att så är det i majoriteten av fallen för jag resonerar som så att om jag har tråkigt så gör jag fel.


Ensam kan vara stark men det är fan inte fel att dela med sig ibland, sen att jag har känslorna på utsidan typ jämt kanske inte heller är att föredra men hellre det än att vara en stonecold bitch!

Skapa flashcards