Alla inlägg under september 2017

Av Therése Samuelsson - 21 september 2017 03:57

Sist jag skrev så trodde jag att jag hittat rätt men ack så fel man kan ha, jag är väl visserligen van vid att ha fel då och då men inte är det ju kul.

Mycket har hänt sedan jag uppdaterat här senast men det kanske delvis framgick i föregående stycke. Det jag ville ha vilse eller inte var ju ett förhållande, någon att älska som älskade mig tillbaka.

Jag har nu sagt "jag älskar dig" till någon som jag verkligen hoppas att jag får dels livet med, samtidigt som det är lite svårt och sjukt läskigt så känns det otroligt bra!

Det jobbiga är bara att nu ligger man i sängen och saknar den man älskar för att ligger ute och jobbar lite varstans i Sverige och jobbar.

Det härliga och sköna är att man får känna, att han låter mig få vara den jag är och sist men inte minst att han kommer hem till MIG!

Älskar dig, saknar dig och vill dela hem med dig så att när du kommer hem att du kommer hem direkt till mig!!!! ?

Ovido - Quiz & Flashcards