Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Therése Samuelsson - 2 februari 2015 16:36

Saker går upp och ner

Årstider kommer och går

Ett leende skiner upp och några tårar faller ner

Snön lägger sig för att sedan töa bort

Dagarna gryr och och kvällarna skymmer


Den senaste veckan har du varit fruktansvärt mycket i mina tankar, mer än vanligt

Humöret har gått ständigt upp och ner och tårarna vill tränga igenom vid de mest opassande tillfällena

Jag grät lite i torsdags, inte så mycket som jag behövde men jag orkade inte heller mer

Funderade härromdagen på att ta fram och titta på din bild, men jag orkade inte

Vi skulle besökt dig i lördags men det kändes för deprimerande att se en snötäckt grav

Jag vet att jag snart måste börja känna igen men jag vill inte, jag orkar inte må dåligt även om jag vet att det brukar ge mig styrka i slutändan


Jag vill väl egentligen bara säga att jag saknar dig   

9 månader av längtan och snart 7 månader av saknad, jag tänker fortfarande "varför vi"

Ovido - Quiz & Flashcards