Direktlänk till inlägg 3 augusti 2014

Man får ha kul också!

Av Therése Samuelsson - 3 augusti 2014 10:02

Förra fredagen 25/7 så åkte vi till Peking MC som då hade deras årliga lilla minifestival för att se Corroded och ha lite kul. Skönt att göra något annat även om det tragiska finns och alltid kommer finnas med oss även när vi har som roligast eller skrattar som mest. Det var en mycket lyckad kväll och min faster fixade så jag fick en trumpinne, lite senare sprang vi på bassisten i bandet och Håkan charmade honom till att fixa så den även blev signerad. Sagt och gjort så nu äger jag en trumpinne med signatur från Corrodeds trummis, så jag är mer än nöjd!   


Igår var det Munken in the park och deras minifestival istället och även om det inte blev alls som vi planerat och tänkt oss från början så hade jag mycket roligt och vi såg på Looptroop, tror aldrig jag hört dom innan men dom var bra så det var ju ytterliggare ett plus för kvällen. Sen skulle vi till Trägårn för att ta något att dricka men det var så mycket folk där så det blev endast kisspaus och därefter donken för "fyllemat" och jag kan säga att JAG ÅT! Jag visste inte ens att det var möjligt att trycka i mig så mycket mat men det var väl kanske tur för dessto bättre mår jag idag medan Håkan fortfarande ligger i sängen och knappt går att få liv i...


Nu ska jag sätta mig i min ensamhet i soffan och kolla på något film (som förhoppningsvis är bra), äta ostbågar och bara njuta av lugnet innan min lilla älskling kommer hem från sin farmor och farfar.

 
 
förspel

förspel

3 augusti 2014 10:35

kram på dig Therese! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

http://xn--frspel-wxa.se

Therése Samuelsson

4 augusti 2014 00:02

Tack så mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therése Samuelsson - 24 september 2020 22:06

Jag är så förbannat trött på att vara trött nu! I flera veckors tid så har humöret varit i botten, orken i helvetet och motivationen ännu lägre än så. Jag är så inåtihelvete trött på det till och med, jag vill ju vara den sprudlande energifyllda slu...

Av Therése Samuelsson - 21 april 2020 22:01

Kan vara så att jag är duktig på att överdriva detaljer, men det är väl bara en sån där sak som gör mig till mig antar jag. Jag har förhoppningsvis målat sista vändan på toaletten på övervåningen nu så vi kan montera dit toastolen i helgen. Tror ä...

Av Therése Samuelsson - 16 april 2020 22:46

Jobbet flyter på väldigt bra och jag trivs verkligen, nya arbetsuppgifter tillkommer men konstigt nog så är jag ännu inte totalt jätteförvirrad... Bara lite, ibland kanske! Jag har fått sommarschemat för Buda och har eventuellt ett sommarjobb på g o...

Av Therése Samuelsson - 7 april 2020 22:46

Nu har det gått ett tag sedan senaste inlägget och det till följd av den oundvikliga vardagen som tickar på, stundtals alldeles för fort. Vi alla tre har hållit oss Corona-fria och till synes även byn vi bor i så det är väldigt skönt. Evelina har ...

Av Therése Samuelsson - 19 mars 2020 20:13

Det är många som har undrat, varför har jag flyttat och varför just till Lillhärdal?! På vissa sätt kan jag ju absolut känna att det inte skulle gjort något att flytta kortare bit än 50 mil men samtidigt så var det nog kanske precis vad jag behövde....

Ovido - Quiz & Flashcards