Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Therése Samuelsson - 11 juli 2014 15:02

Det blev en visit upp till förlossningen nu i förmiddags på grund av att värken jag tenderar få i sidan som gravid inte avtog med vanliga värktabletter...väl där uppe kollade vi kurvan och det såg bra ut, han ligger fortfarande ruckbar men det är inga problem när det väl är dags då det tydligen är väldigt vanligt när man väntar barn nr 2. Jag fick även citodon med hem om smärtan tilltar så får vi se om dom funkar annaes var jag välkommen tillbaka, bad även om en kontroll när jag ändå var där men sa ifrån efter ett tag då det var för obehagligt så hon hann inte riktigt känna efter hur tappen var osv.

Det sköna är i alla fall att hon ser inga hinder för att det skulle dra igång innan tisdag då vi ska bedömma inför igångsättning, så nu håller jag tummar och tår för att det ska starta naturligt!

Tills dess har jag ju mysMax i alla fall :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards