Alla inlägg den 17 september 2014

Av Therése Samuelsson - 17 september 2014 19:28

Det känns som om det verkligen börjar vända för oss nu, i måndags började jag jobba hos mamma igen och det var super, igår var jag ledig och busade massor med Evelina och sen ringde de från ett annat jobb jag sökt om att få jobba redan idag då de hade panik med semestrar och sjukdom...


Så idag har jag jobbat från 8.15 - 14.45 på nya jobbet och 15 - 18 hos mamma, bra jobbdag helt enkelt!

När jag kom hem möttes jag av trevligt besök och färdiglagad mat, så summan av denna dag är over the top!


Imorgon blir det jobb igen 9.15 - 14.45 på nya jobbet och förhoppningsvis 15 - 18 hos mamma

Nya jobbet är städjobb, lite hemstäd och lite kontorsstäd!


Vem kan stoppa mig när pengarna bara rullar in   

Ovido - Quiz & Flashcards