Alla inlägg den 16 september 2014

Av Therése Samuelsson - 16 september 2014 08:05

Glömde ju uppdatera igår om hur det går i min viktresa så här kommer den, jag ligger kvar på samma vikt som förra veckan 77,8 kg men har minskat ytterliggare 2,5 cm i midjan!


Igår började jag även jobba och det var riktigt roligt och skönt, idag blir det däremot en dags ledigt för både mig och Evve och sen blir det jobb och dagis resten av veckan igen, skönt att hon trivs så bra på dagis och att det inte blir så långa dagar. Det var dock riktigt jobbigt igår när arbetsdagen började löpa mot sitt slut och jag höll på men lite jultyger och man stannar upp och tänker hur snabbt och enkelt dagen gick och vad man egentligen skulle ha gjort, samt att tänka frammåt mot julen och inte vara en 2-barnsfamilj som det var tänkt.

Sådana stunder och sådana dagar är det väldigt mycket svårare att inte bara vilja hoppa rakt in i det och försöka igen med en gång, även om jag vet med mig att vänta är det bästa just nu för både det fysiska och psykiska välmåendet!


Idag blir det att tvätta, baka, träna och umgås med min lilla älskling i väntan på att den stora älsklingen kommer hem   

Ovido - Quiz & Flashcards